Mede­delingen

Best In Show

Noorse Elandhond grijs Fedor av Tallo Eigenaar Dorothee den Hartog Fokker Ralf D. Campbell (N) Keurmeester Rony Doedijns

Erelid­maatschap voor Iet Roseboom

Tijdens de algemene ledenvergadering op 23 april 2023 heeft het bestuur unaniem besloten het erelidmaatschap van Scandia uit te reiken aan Iet Roseboom, vanwege haar jarenlange onvermoeibare inzet voor de vereniging. Oorkonde is uitgereikt door bestuurslid Chris...

Best in show KCM 2022

Kampioen­schaps­clubmatch Scandia 16 oktober 2022VästgötaspetsSharinjah Simasuu EigenaarSimone Uitendaal FokkerKristiina Koivula KeurmeesterAnita Whitmarsh (SE)

Best in show KCM 2021

Kampioen­schaps­clubmatch Scandia 3 oktober 2021Zweedse LappenhondAtaciara Moon River (Imp. FI) EigenaarEdgar Wesseling KeurmeestersMarion ten Cate, Erna Hartveld-Upmeijer en Wilma Roem

Dek- en Geboorteberichten