Workshop Zweetwerkbeleving

Ben je nieuwsgierig naar het zweetwerk of wil je weten of een zweetwerktraining iets voor jou is? In een ontspannen sfeer wordt door de organisatie Honden op het spoor een workshop zweetwerkbeleving gegeven speciaal voor leden van Scandia. In de workshop Zweetwerkbeleving worden de volgende aspecten van het zweetwerk behandeld en ga je uiteindelijk ook zelf aan de slag gaat met jouw hond:

• Wanneer een nazoek?
  • Zweetwerk uitrusting
  • Korte wandeling langs de vegetatie waarin het aangereden of aangeschoten wild vlucht
  • Letselherkenning
  • Herkenning diverse wondbedden
  • Ritueel voorafgaand aan de nazoek
  • Appel tijdens de nazoek
  • Het lopen van een oefenspoor

Deze workshop is speciaal ingericht voor iedereen die wil ervaren wat het is als een hond op het spoor komt. Zijn passie op het spoor zal je verbazen. Evenals de bijzondere band die ontstaat tussen hond en baas. Wil je meer weten, kijk dan op de website: hondenophetspoor.nl

Deze workshop is voor al onze rassen toegankelijk, er kunnen maximaal 12 baas/hond combinaties deelnemen. De kosten voor deze workshop zijn € 50,- voor leden van Scandia inclusief koffie / thee (normaal kost de workshop € 65,- maar Scandia betaald de overige € 15,- per deelnemer). Afhankelijk van het aantal deelnemers duurt de workshop ca 2 a 3 uur. Meld je snel aan want vol is vol.

Aanmelden bij Lia Oele: [email protected] betaling aan de penningmeester van Scandia.

mei 06 2023
Expired!