Kampioenschapsclubmatch

Op zondag 16 oktober a.s. is het weer tijd voor onze jaarlijkse K.C.M. Dit evenement zal plaatsvinden op het terrein van K.C. Pampus in Almere. Inschrijven kan vanaf 1 juli 2022 via www.onlinedogshows.eu. De inschrijvingstermijn sluit op vrijdagavond 30 september om 24.00 uur.

We hebben zoals gebruikelijk 2 keurmeesters uitgenodigd.
Mevr. Anita Whitmarsh uit Zweden voor: Groenlandhond, Jämthund, Norrbottenspets, Västgötaspets en Zweedse Lappenhond
Mevr. Nadja Timmermans-Kadenko voor Finse Spits, Karelische Berenhond, Lapinporokoira, Noorse Buhund, Noorse Elandhond Grijs, Noorse Elandhond Zwart, Noorse Lundehund, Oost-Siberische Laika, Russisch-Europese Laika, West-Siberische Laika.
(De organisatie behoudt zich het recht voor om rassen te wisselen van keurmeester mocht dit nodig zijn)

We hopen ook deze keer te beginnen met ringtraining voor een ieder die wil. Vooral voor beginnelingen is het prettig om een beetje inzicht te hebben over wat een keurmeester bedoelt met zijn vragen of graag wil zien.

We gaan weer heel erg ons best doen voor een geweldig evenement maar zoals altijd beginnen we niks zonder exposanten, honden en vrijwilligers. Inschrijven dus, hondje oppoetsen tot hij glimt en afreizen naar Almere. En als dat alles geen optie is, kom ons dan gewoon gezellig helpen Er is altijd wel iets te doen.

Tot dan,
De organisatie